Aké boli začiatky nášho podnikania v Nemecku? Kto stojí za úspešným obchodom našej spoločnosti? Prečo sme vstupovali najskôr na trh v zahraničí? S akými úskaliami sme sa museli počas nášho pôsobenia vysporiadať? Ktoré parametre rozhodujú o úspechu firmy? A aký je recept na dlhodobý a kontinuálny biznis, ktorý bude stále prinášať výsledky?
Odpovede na tieto a mnohé ďalšie otázky sme rozobrali v novembrovom čísle prestížneho slovenského magazínu FORBES, kde náš riaditeľ obchodu pre DACH a člen predstavenstva Peter Žemba porozprával o svojich začiatkoch v kariére, ale aj o tom, čo je kľúčové na ceste k úspechu a sebarealizácii.
Okrem toho zdôraznil význam znalosti nemeckého jazyka ako reči klienta, čo mu v jeho kariére veľmi výrazne pomohlo a rozšírilo možnosti.
Veľmi si vážime tento článok, pretože to vnímame ako pozitívne ohodnotenie nášho prístupu a zodpovednosti k práci.
Sme radi, že náš biznis je odrazom vytrvalosti, snahy a pozitívneho myslenia, vďaka čomu sme sa vyšplhali až na firmu stredoeurópskeho rozmeru a dnes nie sme len klasickým poskytovateľom softvérového riešenia, ale hybridným sourcing housom, ktorý zároveň zastrešuje projekty aj kapacitne.
Celý rozhovor nájdete tu.